Nicaragua is only hours away.. - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Rachel Lauwerijssen - WaarBenJij.nu Nicaragua is only hours away.. - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Rachel Lauwerijssen - WaarBenJij.nu

Nicaragua is only hours away..

Door: rachelnicaragua

Blijf op de hoogte en volg Rachel

26 Augustus 2011 | Nederland, Rucphen

Pfff.. Het is bijna zover.. Jeetje mina.. Na weken (of maanden om het dramatischer te maken) voorbereiding is het echt bijna zover..
Hmmmm paspoort? Check! Tickets? Check! Inentingsboekje en malariapillen? Check, Check! Backpack gevuld met zooi! Check, check!
Goed.. Daypack gevuld met boekjes, laptop enz? Check! I am ready to go :)!!

Voor de mensen die het nog niet weten ga ik voor ruim 5 maanden naar Nicaragua. Om precies te zijn, naar Laguna de Apoyo. Een oude krater gevuld met kristalhelder water met een gigantische biodiversiteit. Als bioloog in opleiding, kan ik mijn hart ophalen!

Ik stijg op om 7.45 vanaf Schiphol en vlieg naar Madrid, van Madrid vlieg ik naar Miami en van Miami naar eindbestemming Managua. Het plan is dat ik word opgehaald door Donaldo (medewerker van On-Stage--> stagebemiddelingsbureau die de stage voor mij hebben geregeld) en naar plaats van bestemming wordt gebracht.

Ten slotte wil ik mijn familie, vrienden, vriendinnen, klasgenoten en kennissen bedanken voor hun steun, cadeaus en ik ga jullie net zozeer missen als jullie mij!!

Ik zal jullie binnenkort (hopelijk verblijen :P) met wat foto's en nog meer (en veeeel langere) verhalen!!

Adios, amigo's!!


  • 26 Augustus 2011 - 16:23

    Emanuela:

    have funnnnn!!!!!!!

  • 26 Augustus 2011 - 17:14

    Melanie:

    Adios quierido amigo (adios betekent "naar god..") niet dat ik heel gelovig ben maar ik hoop dat je een goede reis hebt, veilig en wel.. en daar ontzettend geniet. Ik gaje missen, maar gun dit je ZO! =)
    xxx van Mel

  • 27 Augustus 2011 - 21:59

    Brig:

    Hola Rachel, que tal
    hopelijk goeie vluchten achter de rug, amai, ppffff en al wa geacclimatiseerd, en nu genieten joh,
    groetjes
    Brig

  • 28 Augustus 2011 - 09:05

    Janine:

    Rachel,

    Een hele fijne vlucht en heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier en geniet ervan ;) x

  • 28 Augustus 2011 - 11:28

    Heel Leuk Rachel:

    Hopelijk heb je goed geslapen en wij gaan je reisverslagen natuurlijk helemaal volgen

  • 28 Augustus 2011 - 11:32

    Hoi Rachel:

    Het vorige berichtje was van uit Essen. Het is nu zondagmiddag en wij hebben vanochtend 2 uur gewandeld over de Kalmthoutse heide en zitten ons nu af te vragen hoe jij het maakt.
    je pa, ma, ome John en tante Det
    Veel liefs en veel groetjes

  • 28 Augustus 2011 - 16:18

    Corry Wijnen:

    Hello Rachel,

    Is je vlucht goed gegaan? We vonden je feestje echt te gek! weer zo een als je terug bent haha. we hopen dat je je draai daar gaat vinden en kijken uit naar je foto,s.
    Het ga je goed, grtjs de Wijntjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachel

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 21482

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 26 Augustus 2015

Stagelopen in de Verenigde Staten

27 Augustus 2011 - 18 Januari 2012

Stagelopen in Nicaragua

Landen bezocht: