Stagelopen in de Verenigde Staten - Reisverslagen van Rachel Lauwerijssen - WaarBenJij.nu Stagelopen in de Verenigde Staten - Reisverslagen van Rachel Lauwerijssen - WaarBenJij.nu

Stagelopen in de Verenigde Staten

Ik ben weer onderweg.. Voor de 2de keer (en hopelijk niet de laatste keer) ga ik op stage om mijn kennis en interesses te verbreden, om nieuwe ervaringen op te doen en inspirerende mensen te ontmoeten. Kortom wederom een ervaring om nooit te vergeten :D!

Deze reis brengt mij bij de Colorado State University, Fort Collins, Colorado, Verenigde Staten. Ik ga aan CSU 6 maanden werken aan een project om ecologische veranderingen in verschillende nationale parken in de US met behulp van burgerwetenschap en biodiversiteit indicatoren te onderzoeken.

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2015

Almost time to go home!

13 Juli 2015

Personal growth and enjoying life at the same time

08 Juni 2015

And I'm halfway..

11 Mei 2015

Days seem like minutes..

29 Maart 2015

Time flies when you're having fun!
Rachel

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21429

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 26 Augustus 2015

Stagelopen in de Verenigde Staten

27 Augustus 2011 - 18 Januari 2012

Stagelopen in Nicaragua

Landen bezocht: