Ik ben er klaar voor :D!! - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Rachel Lauwerijssen - WaarBenJij.nu Ik ben er klaar voor :D!! - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Rachel Lauwerijssen - WaarBenJij.nu

Ik ben er klaar voor :D!!

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

26 Februari 2015 | Nederland, Rucphen

Lieve mensen,

Op verzoek van vele, pak ik de blogdraad weer op :D!! Ik ga jullie meenemen naar Fort Collins, Colorado waar ik mijn minor research project zal voorbrengen voor mijn Master Environmental Biology. Dit project is het laatste project voor mijn master, maar een gigantische achievement op persoonlijk vlak.

Ik ben er klaar voor.. Klaar om wederom een prachtige ervaring op te doen en met jullie te delen, zodat jullie mij op de voet kunnen volgen. Dus verblij met leuke en warme reacties, dan verblijd ik jullie met foto's en verslagen :D, afgesproken?

Met een vriendelijke reisgroet (nu vanuit Frankfurt :D),
Rachel


  • 26 Februari 2015 - 15:08

    Rob De Buurman:

    Her Rachel,

    Heel veel plezier en succes !

    Groeten van de buren in Rucphen

  • 26 Februari 2015 - 18:47

    John & Bernadette En Brigitte:

    Hoi Rachel!
    We zijn heel blij met je blog, dat je ons op deze manier meeneemt naar Fort Collins. 't is zover, je hangt nu nog ergens boven de oceaan wanneer we dit neerpennen maar in je gedachten ben je misschien al daar. We wensen je een geweldige en succesvolle tijd toe, een heel gezellig gastgezin, lekker eten, veel vrienden en alles wat je je maar wensen kan. We kijken nu al uit naar het vervolg. Groetjes and take care ...

  • 27 Februari 2015 - 11:17

    Ineke :

    Hoi Rachel, We wensen je een geweldig tijd het komende half jaar...succes man! Groetjes van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachel

Actief sinds 18 Juli 2011
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 21467

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 26 Augustus 2015

Stagelopen in de Verenigde Staten

27 Augustus 2011 - 18 Januari 2012

Stagelopen in Nicaragua

Landen bezocht: